квіт. 19

Графік роботи лікарів поліклініки ДЗ «СМСЧ №3 МОЗ України» на ІI квартал 2017р.

П.І.Б. лікаряПосадаГодини прийомуПримітка
ПонеділокВівторокСередаЧетверП'ятниця
1 Грохольська Н.О. заступник начальника з поліклінічного розділу роботи 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 обідня перерва
13:00-14:00
2 Барабух І.М. заступник начальника з ЕТН 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 обідня перерва
13:00-14:00
3 Бортнік Г.М. завідувач терапевтичного відділення поліклініки 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 8:00-17:00 обідня перерва
13:00-14:00
4 Васильченко Г.І. лікар–терапевт дільничний 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
5 Мирончук Ж.М. лікар загальної практики сімейний лікар 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
6 Караїмчук Г.Г. лікар–терапевт дільничний 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
7 Гаврилюк І.М. лікар загальної практики сімейний лікар 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
8 Пан П.П. лікар загальної практики сімейний лікар 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
9 Кушнерик Л.М. лікар–терапевт дільничний 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
10 Лаврук Н.В. лікар–терапевт дільничний 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
11 Кіндратюк Л.І. лікар–терапевт дільничний 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
12 Романік Р.М. лікар загальної практики сімейний лікар 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
14 Лідич О.А. лікар загальної практики сімейний лікар 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00  
15 Федорняк О.П. лікар–терапевт дільничний 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
18 Євсович Н.Я. лікар–терапевт цехової лікарської дільниці 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 з 01.06.17р. м/о РАЕС
19 Литвин І.В. лікар загальної практики сімейний лікар 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30 14:30-19:00 8:00-12:30  
20 Аскарова А.В. лікар–терапевт цехової лікарської дільниці 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 до 31.05.17 м/о РАЕС
21 Щур О.З. лікар–терапевт цехової лікарської дільниці 13:00-18:00 8:00-13:00 13:00-18:00 8:00-13:00 13:00-18:00  
23 Сторожук Л.А. лікар-інфекціоніст 10:00-12:00 15:00-17:00 10:00-12:00 15:00-17:00 10:00-12:00  
24 Сторожук Л.А лікар кабінету "Довіра" 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 13:00-14:00 обідня перерва
25 Гайсенюк Г.Г. лікар-кардіолог 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00  
26 Клімук Л.О. лікар-фтизіатр 8:00-13:00 8:00-13:00 8:00-13:00 8:00-13:00 8:00-13:00  
27 Шульчач Т.Ф. лікар-дерматолог 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00  
28 Зюзь А.Р. лікар-дерматолог 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00  
29 Войтичук Л.С. лікар-ендокринолог 8:00-13:00 8:00-13:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00  
30 Зюзь М.П. лікар-невропатолог 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 8:00-13:00 (травень)
14:00-19:00 (квітень,червень)
 
31 Хлібович А.Ф. лікар-невропатолог 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 14:00-19:00 (травень)
8:00-13:00 (квітень,червень)
 
32 Філь Л.В. лікар-отоларинголог

10:00-12:00

м/о 12:00-13:00

14:00-16:00 м/о 16:00-17:00 10:00-12:00 м/о 12:00-13:00 14:00-16:00 м/о 16:00-17:00 10:00-12:00 м/о 12:00-13:00 м/о РАЕС 8:00-10:00

33 Вороніна Г.М. лікар-офтальмолог 10:00-13:00 14:00-16:45 10:00-13:00 14:00-16:45 10:00-13:00 м/о РАЕС 8:00-10:00
34 Міщук С.К. лікар-офтальмолог

14:00-16:45

м/о 8:00-10:15

10:00-13:00

м/о 8:00-10:00

16:00-19:00

м/о 14:00-16:00

10:00-13:00 м/о 8:00-10:00 16:00-19:00 м/о 14:00-16:00  
35 Омельчук І.А. лікар-хірург 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00  
36 Тараканець В.О. лікар-хірург 14:00-16:30 8:00-10:30 14:00-16:30 8:00-10:30 8:00-10:30 по 30.04.2017
37 Васильченко І.В. лікар-хірург 15:00-17:00 15:00-17:00 15:00-17:00 15:00-17:00 15:00-17:00  
38 Кучерук Н.П. лікар-мамолог 09:00-11:00 09:00-11:00 09:00-11:00 09:00-11:00 09:00-11:00  
39 Усатий І.В. лікар-гастроентеролог 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00 14:00-19:00 8:00-13:00  
40 Лисак В.І. лікар-уролог 10:30-13:00 14:00-16:300 10:30-13:00 10:00-16:30 10:30-13:00  
41 Хілько Н.Ю. лікар-нарколог 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 8:00-10:00
м/о РАЕС
42 Чистякова Л.М. лікар-психіатр 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 10:00-13:00 8:00-10:00 м/о РАЕС
43 Зосимчук А.П. лікар-травматолог 9:00-12:45 (квітень, червень)
9:00-12:45

(травень)
14:00-17:45
(квітень, червень)
14:00-17:45

(травень)
9:00-12:45
14:00-17:45 (квітень, червень)
9:00-12:45

(травень)
14:00-17:45
 
44 Войтичук І.А. лікар-травматолог 9:00-14:00 9:00-14:00 9:00-14:00 9:00-14:00 9:00-14:00  
45 Сторожук В.Є. лікар-травматолог 15:00-16:15 (квітень, червень)
15:00-16:15

(травень)
10:00-11:15
(квітень, червень)
10:00-11:15

(травень)
15:00-16:15
10:00-11:15 (квітень, червень)
15:00-16:15

(травень)
10:00-11:15
 
бер. 27

Кожен замовник знає, що успішно проведені торги залежать від правильно складеної тендерної документації. А оскільки розроблення та затвердження тендерної документації покладається на замовника, зрозуміло, що левова частка відповідальності за кінцевий результат торгів лежить саме на ньому.

Так, можемо озвучити важливе правило закупівель: хочеш обрати найкращого постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору — складай тендерну документацію виважено, грунтовно і відповідально.

Якщо роль тендерної документації в публічних закупівлях настільки вагома, то де закінчується межа повноважень замовника? Які рішення він може приймати самостійно, на власний розсуд, хоча, звичайно, в рамках закупівельного законодавства?

Визначимо 6 основних тез, що передбачають самостійні рішення замовника під час складання ним тендерної документації.

Та спочатку пригадаємо загальні вимоги до тендерної документації, встановлені законодавством.

Тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель. Вона оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.

Обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація, визначено в статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про публічні закупівлі).

Крім того, Мінекономрозвитку наказом від 13.04.2016 № 680 затвердив Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкриті торги.

Примірна тендерна документація містить, зокрема:

  • обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону про публічні закупівлі. Її оформлюють у вигляді таблиці, де у графi «1» зазначають нумерацiю, у графi «2» — перелiк складових тендерної документацiї, у графi «3» — вимоги щодо їх заповнення вiдповiдно до Закону про публічні закупівлі;

  • інформацію, яку формує замовник, заповнюючи окремі поля електронних форм електронної системи закупівель;

  • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.

Та це лише структура тендерної документації, а сам зміст кожного розділу Примірної тендерної документації має визначити замовник.

Отже, складаючи тендерну документацію 2017 року, замовник САМОСТІЙНО:

1. Визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.

Нагадаємо припис частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі, що дає право замовнику установлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

  • наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

  • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

  • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Якщо ті чи ті документи не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, їх не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції.

Звідси маємо висновок: якщо учасник у складі тендерної пропозиції не подав документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних чи фізичних осіб, у т. ч. фізосіб-підприємців, це в жодному разі не зможе стати підставою для її відхилення замовником.

2. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам.

Тендерна документація може містити й іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Головне при цьому — пам’ятати про такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників. І відповідно, не включати до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Тож замовник визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.

3. Визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування ПДВ у тендерній документації.

Дотримуючись вказівки пункту 9 частини другої статті 22 Закону про публічні закупівлі, замовник має зазначити в тендерній документації, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій, вказавши питому вагу цих критеріїв.

Опис методики оцінки за критерієм «ціна» має містити інформацію про врахування ПДВ.

4. Встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.

Нагадаємо, що під забезпеченням тендерної пропозиції мається на увазі надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.

Якщо замовник вважає за потрібне, аби учасники надали забезпечення тендерної пропозиції, він зазначає в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. А саме: його вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.

Своєю чергою, учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.

Як установлює частина перша статті 560 Цивільного кодексу України (ЦК), виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема гарантією.

За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Гарантами можуть виступати суб'єкти, визначені ЦК.

Тож замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії.

5. Встановлює за потреби у разі закупівлі робіт або послуг вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про субпідрядника.

У разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити, зокрема, вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю (п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону про публічні закупівлі).

До того ж у разі закупівлі робіт або послуг у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов'язково зазначають повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб'єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, залучатиме до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.

Отже, у разі закупівлі робіт або послуг замовник, коли складатиме тендерну документацію, має врахувати в ній цю вимогу.

6. Визначає строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними

Згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону про публічні закупівлі  тендерна документація повинна містити, зокрема строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

Ця вимога потрібна для укладання договору у термін, визначений частиною другою статті 32 Закону про публічні закупівлі, оскільки можливим є зупинення процедури закупівлі через скаргу учасника, відмову переможця торгів від укладання договору тощо.

(!) Отже, після укладання договору про закупівлю вимога щодо строку дії тендерних пропозицій не поширюється на правовідносини між сторонами такого договору.

7. Визначає умови зміни істотних умов договору про закупівлю

Варто враховувати, що зміна істотних умов договору про закупівлю після його підписання можлива лише у випадках, передбачених статтею 36 Закону про публічні закупівлі.

Не слід забувати також про право особи, яка має намір взяти участь у торгах і вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації:

  • звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника;

  • оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.

До речі, на самостійних рішеннях замовника стосовно формулювання зазначених умов в тендерній документації наголосило Мінекономрозвитку у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06.

бер. 27

Облік наркотичних лікарських засобів в медичних закладах вимагає особливо прискіпливої уваги. Тож вкрай важливо, щоб всі види документації щодо таких лікарських препаратів заповнювалися своєчасно і правильно.

Форма № 129-7/о –  "Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин  і прекурсорів на постах  відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я" , затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 07.08.2015  № 494.

Найважливіша вимога до ведення журналу – його щоденне заповнювання відповідальним працівником за облік наркотичних препаратів на постах та внесення достовірної інформації.

Порядок заповнювання Журналу:

Пункти форми 1- 3: Фіксується обсяг отриманих препаратів на постах. Відповідальний працівник має вказати своє прізвище, ініціали та поставити підпис. Точна дата отримання препаратів зазначається в першій графі таблиці. 

!Важливо: Інформація про отримані препарати вноситься на основі форми № 129-6/о, затверджену цим же наказом.

Пункти форми 4-8: Вносять дані про пацієнта, якому видають лікарські засоби, та вказують дату, коли це було зроблено. Окрім того, записують: ПІП пацієнта, номер медкарти, кількість препаратів, які він отримав. Також зазначають ім’я того, хто видавав препарати. 

Пункт форми 9: Вказують залишок препаратів на початок нового робочого дня. 

Пункти форми 10-11: Вносяться дані медсестри, яка прийняла і видала наркотичні та ін. засоби на робочому посту.  

Загальні правила заповнювання форми № 129-7/о:

  • Не можна вносити виправлення у записи, які вносять в форму

  • Дані про порожні упаковки – ампули і т.п. вносити в журнал не потрібно

  • Технічні помилки виправляються та додатково завіряються підписом керівника медичного закладу

  • Зберігати форму потрібно протягом 5 років.

Вимоги до оформлення такої медичної документації як форма № 129-7/о такі: сторінки потрібно пронумерувати, прошити, а також завірити підписом керівника або завідувача відділення і поставити печатку закладу. 

бер. 27

«Лікарське свідоцтво про смерть», форма N 106/о, заповнюється у всіх лікувально-профілактичних закладах. Розглянемо важливі аспекти заповнювання такої форми.

Форма N 106/о заповнюється для реєстрації випадків смерті і може видаватися в амбулаторно-поліклінічних, диспансерних, санаторних закладах, а також патолого-анатомічними бюро та бюро судово-медичної експертизи. Свідоцтво видають у тих закладах охорони здоров’я, де працюють не менше двох лікарів. Якщо ж в медичному закладі в сільській місцевості працює тільки один лікар, то в разі його тимчасової відсутності (внаслідок хвороби тощо), фельдшер повинен видати фельдшерську довідку про смерть за формою № 106 -1/0.

Лікарське свідоцтво про смерть затверджено Наказом МОЗ «Про впорядкування ведення медичної документації, яка засвідчує випадки народження і смерті» від  8 серпня 2006 р. № 545.

Лікарське свідоцтво про смерть не видається у разі смерті дітей, віком до 6 діб та мертвонароджених. Замість нього заповнюється лікарське свідоцтво про перинатальну смерть – форма № 106-2/о.

Основні правила видачі лікарського свідоцтва про смерть

Лікарське свідоцтво про смерть заповнюється у двох примірниках. Один із них видається родичам померлого або особам, які будуть займатися похованням, а інший – залишається у медичному закладі. Якщо ж заклад охорони здоров’я здійснює поховання, то його обов’язком є передання лікарського свідоцтва про смерть в орган реєстрації актів цивільного стану. Зробити це важливо впродовж перших 3-х днів після смерті. 

!Важливо: особи, відповідальні за поховання, не можуть забрати тіло померлого без лікарського свідоцтва про смерть.

Хто видає лікарське свідоцтво про смерть?

Форму заповнює лікар померлого. Він вносить дані на підставі відомостей з медичної документації, що заповнювалася під час лікування і спостереження померлого пацієнта. Окрім того, форму може заповнювати патологоанатом на основі відомостей, які він отримав під час вивчення згаданої медичної документації та розтину.

Судово-медичний експерт видає лікарське свідоцтво, коли смерть настала:

  • Внаслідок травми, отруєння, струму та інших зовнішніх факторів

  • Штучного аборту, який зробили не в медичному закладі

  • На виробництві

  • Раптово у дітей віком до 1-го року

  • У людини, особа якої не встановлена

  • Внаслідок насильницьких дій

Лікар не може видавати свідоцтво про смерть, поки самостійно не підтвердить її факт.

Заочно це зробити неможливо. Щоправда, у окремих випадках лікар може видати такий документ тільки на основі огляду, за відсутності слідів насильницької смерті та інформації з медичної документації щодо наявності у хворого захворювання, яке могло б призвести до смерті. Патологоанатом видає лікарське свідоцтво про смерть після розтину.

Роль головного лікаря:

Керівник медичного закладу повинен контролювати достовірність даних, які вносять у форму. Окрім того, він має простежити своєчасність видавання документу родичам померлого. А якщо медичний заклад опікується похованням, головний лікар повинен проконтролювати чи передали свідоцтво про смерть у відповідні органи реєстрації.

Примітки «поточне», «попереднє», «замість попереднього», «замість остаточного»

1)Примітка «попереднє»

Ставиться на свідоцтві,  коли потрібно додаткове вивчення причин смерті

2)Примітка «Замість попереднього»

Ставиться на новому лікарському свідоцтві  після уточнення причин смерті. Один примірник свідоцтва з такою приміткою можна видавати родичам померлого, якщо вони написали заяву про це. Така можливість є протягом року, коли були проведені уточнювальні дослідження причин смерті.

!Важливо:Форма, на якій ставиться така примітка, заповнюється в двох екземплярах з однаковими номерами. Один примірник надсилають в органи державної статистики не пізніше, ніж за 27 днів після заповнення свідоцтва з приміткою «попереднє»

3) Примітка «Замість остаточного»

Ставиться на свідоцтві, яке містить виправлений діагноз, вказаний в документі як «остаточний». Його потрібно заповнювати на новому бланку, який називається «замість остаточного лікарського свідоцтва про смерть N», також у двох екземплярах. Не пізніше, ніж за 27 днів після заповнювання остаточного свідоцтва, один з примірників надсилають в органи державної статистики.

Як бути з неправильно заповненим лікарським свідоцтвом про смерть?

На примірник свідоцтва ставиться примітка «анульовано». Відповідальний лікар повинен:

  • Виявити розбіжності у внесених даних з лікарем, який заповнював форму на основі медичної документації, та подбати про правильність заповнювання лікарського свідоцтва про смерть.  Нова форма свідоцтва з приміткою «замість остаточного N __» повинна бути заповненою у двох примірниках. Один примірник надсилають в державні органи статистки, другий залишається у мед. закладі. 

  • Лікарські свідоцтва про смерть, які містять помилки, потрібно розглянути на нарадах.

!Важливо: Відповідальний лікар, який контролює правильність заповнювання свідоцтв, самостійно вносити виправлення не має права. 

Основні правила щодо заповнювання лікарського свідоцтва про смерть

Форма бланків:

Формат А4

Заповнюється у двох примірниках

Бланки брошуруються у вигляді книги

Дані вносять на обидві сторінки листка

Записи вносяться кульковою ручкою

Документи нумеруються зазначенням порядкового номера свідоцтва

Неприпустимо залишати незаповнені графи форми. Якщо інформація про померлого відсутня, то у відповідний граф вписують примітку «невідомо».

Форми зберігаються у головного лікаря. Окрім нього, зберігати заповнені бланки можуть:

Заступник головного лікаря

Завідувача районного, міжрайонного, міського відділу патолого анатомічного бюро та бюро судово-медичної експертизи

Дуже важливо під час заповнювання форми робити чіткі записи про діагноз, не допускаючи неточностей. Записують його повну назву без скорочень чи умовних позначок. Окрім діагнозу вказують форму, стадію та локалізацію хвороби.

Якщо свідоцтво про смерть втрачено

Особа, яка отримала оригінал свідоцтва, має написати заяву, на основі якого їй буде надано дублікат. Дублікат виготовляється у двох примірниках, один з яких буде виданий родичам померлого (або тим, хто займався його похованням), а інший залишається з заявою, на підставі якої він виданий, у медичному закладі.

!Важливо:Номери дублікатів повинні бути однаковими.

бер. 27

Мінекономрозвитку днями оновило форми документів, які під час проведення закупівель мають заповнити замовники. Тож закцентуємо вашу увагу на змінах. Адже всі нововведення сьогодні набули чинності і заповнювати під час публічних закупівель потрібно уже нові поля у звичних нам формах документів. Сьогодні, 10.03.2017, офіційно опубліковано наказ Мінекономрозвитку від 17.01.2017 № 45 (далі — Наказ № 45), який вносить змін до наказу цього ж відомства від 22.03.2016 № 490 (далі — Наказ № 490). Мабуть, кожному замовнику знайомі і Наказ № 490, і затверджені ним форми документів у сфері тендерних закупівель. Водночас тепер замовникам під час проведення закупівель доведеться працювати із зміненими формами документів у сфері публічних закупівель. Тому варто розглянути детальніше, які саме зміни внесло Мінекономрозвитку до вже звичних нам закупівельних документів. Договір про закупівлю та рамкова угода Наказом № 45 змінені умови заповнення договору про закупівлю та рамкової угоди. Тепер під час завантаження договору про закупівлю або рамкової угоди в електронну систему закупівель замовники мають обов’язково заповнити поля з: номером; датою підписання; строком дії договору або рамкової угоди. Річний план закупівель У річному плані закупівель тепер замовники заповнюватимуть не лише коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі, а й назви. Звичайно, за їх наявності. Оновлений пункт 4 форми річного плану закупівель звучить так: 4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності). Оголошення про проведення відкритих торгів Наказом № 45 форму оголошення про проведення відкритих торгів доповнено новими пунктами. Тепер вона передбачає також можливість внести інформацію за наявності про частини предмета закупівлі (лотів). Для цього пункти 10 і 101 передбачають такі поля: 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Також передбачена можливість для більш детального відображення критеріїв оцінки. Якщо раніше пункт 12 передбачав поле, де електронна система закупівель автоматично заповнювала математичну формулу, що застосовуватиметься при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. То тепер до форми додано пункт 121, за яким замовник може за наявності вказати інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питому вагу. Окрім цього, оновлено пункт 6 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Раніше він передбачав внесення кодів відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності). Після внесення змін він звучить так:  6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).  Оголошення про проведення конкурентного діалогу Оголошення про проведення конкурентного діалогу зазнало змін найбільше. Розібратися у всіх них нам допоможе кодифікований варіант оновленої форми.

Форма оголошення  про проведення конкурентного діалогу 1. Щодо першого етапу процедури конкурентного діалогу. 1.1. Найменування замовника*. 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 1.3. Місцезнаходження замовника*. 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 1.5. Конкретна назва предмета закупівлі. 1.6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Стара редакція:  1.6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності). 1.7. Обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1.8. Місце виконання робіт чи надання послуг. 1.9. Строк виконання робіт чи надання послуг. 1.10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 1.101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 1.11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 1.12. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. 1.13. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 1.14. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 1.15. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1.16. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, їх питома вага (за наявності). 1.17. Математична формула, що застосовуватиметься під час проведення електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки*. 2. Щодо другого етапу процедури конкурентного діалогу. 2.1. Найменування учасника, запрошеного до другого етапу. 2.2. Код згідно з ЄДРПОУ учасника, запрошеного до другого етапу. 2.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 2.4. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 2.5. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 2.4. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 2.5. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 2.6. Дата та час проведення електронного аукціону*. __________ * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. _________________________________

Повідомлення про намір укласти договір Тепер і форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, і форма повідомлення про намір укласти договір містять пункт 5 у новій редакції. Він звучить так: 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Раніше у ньому за наявності зазначали лише коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі. Оголошення з відомостями про рамкову угоду У формі оголошення з відомостями про рамкову угоду також змінилася редакція пункту 6, що передбачає тепер відображення коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Водночас, якщо раніше поле 9 форми, що містить ціну за одиницю товару, електронна система закупівель заповнювала автоматично, то тепер знак «*» із цього поля вилучили. Тобто його заповнюватиме сам замовник. Звіт про результати проведення процедури закупівлі Наказом № 45 у формі звіту про результати проведення процедури закупівлі змінено редакцію пункту 4 на вже відомий нам за іншими формами формат: 4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Окрім цього, у формі з’явився пункт 22 такого змісту: «22. Ідентифікатор договору про закупівлю*». Його електронна система закупівель заповнюватиме автоматично. Звіт про виконання договору про закупівлю Форму звіту про виконання договору про закупівлю доповнено пунктом 111. Він звучить так: 111. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)*. Звіт про укладені договори Дещо змінилася і форма звіту про укладені договори. У ній з’явилися нові: пункти: 17. Ідентифікатор договору*. 18. Одиниця виміру. 19. Ціна за одиницю**. виноски: *Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. **Заповнюється суб’єктами, визначеними у статтях 75, 77-79 Господарського кодексу України.

Сторінка 1 із 13